Termeni si Conditii
Bine ați venit la JobExpress.ro.
Următorii termeni de serviciu (acești “Termeni de serviciu”), guvernează accesul și utilizarea de către dvs. a site-ului JobExpress și a aplicației mobile JobExpress, inclusiv orice conținut, funcționalitate și servicii oferite pe sau prin intermediul www.JobExpress.ro sau al aplicației mobile JobExpress (“Site-ul”) de către Express Post Services LLC (680 S Cache Street Suite 100-10400 Jackson, WY 83001 și 350 Northern Blvd ,STE 324 -1105,Albany NY 12204-1000) și filialele sale: Express Post Serivces România. (Bulevardul Voluntari 85b, Voluntari, Ilfov, România), după caz. Express Post Services LLC și filialele sale sunt denumite în mod colectiv în prezentul document “JobExpress”, “noi” sau “ne”, iar -voastră sau utilizator înseamnă dumneavoastră în calitate de utilizator al site-ului.
Vă rugăm să citiți cu atenție Termenii de utilizare înainte de a începe să utilizați Site-ul. Utilizând Site-ul, deschizând un cont sau făcând clic pentru a accepta sau a fi de acord cu Termenii de serviciu atunci când această opțiune vă este pusă la dispoziție, acceptați și sunteți de acord, în numele dvs. sau în numele angajatorului dvs. sau al oricărei alte entități (dacă este cazul), să vă supuneți și să respectați acești Termeni de serviciu și Termenii de plată JobExpress, găsiți aici (Termenii de plată), care sunt încorporați în prezentul document prin referință. De asemenea, recunoașteți că ați citit și ați înțeles Politica noastră de confidențialitate, care se găsește aici. Dacă nu doriți să fiți de acord cu acești Termeni de serviciu sau cu Politica de confidențialitate, nu trebuie să accesați sau să utilizați Site-ul. Pentru politici mai detaliate privind activitatea și utilizarea pe Site, vă rugăm să accesați articolele desemnate în acest document.
Acest Site este oferit și disponibil pentru utilizatorii care au cel puțin 18 ani și vârsta legală pentru a încheia un contract obligatoriu. Dacă aveți sub 18 ani și cel puțin 13 ani împliniți, puteți utiliza Site-ul doar prin intermediul unui cont deținut de un părinte sau de un tutore legal, cu permisiunea corespunzătoare a acestuia. Dacă aveți sub 13 ani, nu aveți voie să utilizați Site-ul sau serviciile JobExpress. Prin utilizarea Site-ului, declarați și garantați că îndepliniți toate cerințele de eligibilitate menționate mai sus. Dacă nu îndepliniți toate aceste cerințe, nu trebuie să accesați sau să utilizați Site-ul
Echipa noastră de asistență pentru clienți este disponibilă 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, în cazul în care aveți întrebări legate de Site sau de Termenii de utilizare. Contactarea echipei noastre de asistență pentru clienți poate fi realizată prin trimiterea unei cereri aici.
Limba originală a acestor Termeni și condiții de utilizare, precum și a tuturor celorlalte texte de pe site, este limba engleză. JobExpress pune la dispoziție această traducere doar pentru comoditate. În caz de conflicte între versiunea originală în limba engleză și orice traducere, versiunea în limba engleză va prevala.
Termeni cheie
Cumpărătorii sunt utilizatorii care achiziționează servicii pe JobExpress.
Contul Business este un cont de cumpărător colaborativ, creat prin JobExpress Business, așa cum este detaliat în Termenii de serviciu JobExpress Business (disponibili aici).
Membru al echipei Business Account sau Membru al echipei este orice utilizator care este invitat sau utilizează un Cont Business.
Ofertele personalizate sunt propuneri exclusive pe care un Vânzător le poate crea ca răspuns la cerințele specifice ale unui Cumpărător.
Comenzile personalizate sunt cereri făcute de un Cumpărător pentru a primi o Ofertă personalizată de la un Vânzător.
Serviciile Extras sunt servicii suplimentare oferite în plus față de Serviciul Vânzătorului pentru un preț suplimentar definit de Vânzător.
Pachetele de servicii permit Vânzătorilor să ofere servicii în diferite formate și prețuri. Pachetele pot include upgrade-uri, ceea ce le permite Vânzătorilor să stabilească un preț de bază pentru serviciul lor de peste 5 $.
Pagina de servicii este locul în care vânzătorul poate descrie serviciul său și termenii serviciului, iar cumpărătorul poate achiziționa serviciul și crea o comandă.
Serviciile / Services sunt servicii oferite pe JobExpress.
Logo Design este un design original pentru un logo încărcat de un Vânzător prin intermediul JobExpress Logo Maker.
Logo Maker este instrumentul automatizat de design de logo-uri oferit de JobExpress utilizatorilor, așa cum este explicat mai detaliat în acești Termeni de servicii.
Pagina de comandă este locul în care Cumpărătorii și Vânzătorii comunică între ei în legătură cu un Serviciu comandat.
Comenzile sunt acordurile formale dintre un Cumpărător și Vânzător după ce o achiziție a fost făcută de pe Pagina de servicii a Vânzătorului.
Vânzătorii sunt utilizatorii care oferă și prestează servicii prin intermediul Serviciilor sau prin intermediul Logo Maker-ului de pe JobExpress.
Prezentare generală (Termenii principali, pe scurt)
Numai utilizatorii înregistrați pot cumpăra și vinde pe JobExpress. Înregistrarea este gratuită. La înregistrarea unui cont, sunteți de acord să ne furnizați informații exacte, complete și actualizate și nu trebuie să vă creați un cont în scopuri frauduloase sau înșelătoare. Sunteți singurul responsabil pentru orice activitate din contul dvs. și pentru menținerea confidențialității și securității parolei dvs. Nu suntem răspunzători pentru niciun act sau omisiune din partea dumneavoastră în legătură cu contul dumneavoastră.
Serviciile de pe JobExpress pot fi oferite la un preț de bază de pornire de 5 $. Unele servicii sunt oferite la un preț de bază mai mare de 5 $, după cum stabilește vânzătorul.
Cumpărătorii plătesc JobExpress în avans pentru a crea o comandă (a se vedea Condițiile de plată).
Comenzile sunt achiziționate prin intermediul butonului Comandă care se găsește pe pagina Serviciului unui Vânzător sau prin intermediul unei Oferte personalizate.
Pentru taxe și plăți, vă rugăm să citiți Termenii de plată
Vânzătorii trebuie să își onoreze comenzile și nu pot anula comenzile în mod regulat sau fără motiv. Anularea comenzilor va afecta reputația și statutul Vânzătorilor.
Vânzătorii câștigă statusuri de cont (niveluri) în funcție de performanța și reputația lor. Nivelurile avansate oferă proprietarilor lor beneficii, inclusiv oferirea de servicii la prețuri mai mari prin intermediul Serviciilor suplimentare sau vânzarea Serviciului lor în mai multe exemplare.
Utilizatorii nu au voie să ofere sau să accepte plăți folosind orice altă metodă decât plasarea unei comenzi prin JobExpress.ro.
La achiziționarea unui Serviciu, Cumpărătorilor li se acordă toate drepturile pentru lucrarea livrată, cu excepția cazului în care vânzătorul specifică altfel pe pagina sa de Serviciu. Notă: unele Servicii percep plăți suplimentare (prin intermediul Serviciilor Extras) pentru Licența de utilizare comercială. Pentru mai multe informații, consultați secțiunile Proprietatea și Licența de utilizare comercială, de mai jos.
JobExpress își păstrează dreptul de a utiliza toate lucrările livrate și desenele de logo publicate în scopuri de marketing și promovare JobExpress.
Ne pasă de confidențialitatea dumneavoastră. Puteți citi Politica noastră de confidențialitate aici.
Utilizatorii se angajează să respecte Standardele Comunității JobExpress., care sunt un set de reguli de comportament și orientări, aplicabile comunității și pieței JobExpress, în plus față de acești Termeni de serviciu, așa cum sunt actualizați periodic.
JobExpress oferă utilizatorilor săi Logo Maker, care permite anumitor Vânzători să ofere diverse modele originale de logo-uri pentru Cumpărători, pe care aceștia să le ajusteze și să le personalizeze în funcție de propriile nevoi specifice, folosind instrumente speciale de proiectare automată. Prin intermediul Logo Maker, Cumpărătorii achiziționează drepturi complete de utilizare comercială a designului de logo încorporat cu numele lor de marcă.
VÂNZĂTORI
Basics
Vânzătorii creează Servicii pe JobExpress pentru a permite Cumpărătorilor să le achiziționeze serviciile.
Vânzătorii pot, de asemenea, să ofere Cumpărătorilor Oferte personalizate în plus față de Serviciile lor.
Fiecare Serviciu pe care îl vindeți și pe care îl finalizați cu succes, vă acreditează contul cu un venit egal cu 80% din suma de cumpărare.
JobExpress acreditează Vânzătorii odată ce o comandă este finalizată. Consultați secțiunea “Comenzi” de mai jos pentru o definiție a unei comenzi finalizate.
Pentru mai multe informații despre primirea plăților, taxe și impozite, consultați Condițiile de plată.
Vânzătorii nu își pot promova Serviciile sau orice conținut JobExpress prin intermediul platformei Google Ads.
Ratingul Vânzătorului este calculat pe baza recenziilor comenzilor postate de Cumpărători sau de membrii echipei Cont de afaceri. Ratingurile ridicate permit Vânzătorilor să obțină niveluri avansate de Vânzător (a se vedea Nivelurile de mai jos). În anumite cazuri, ratingurile excesiv de scăzute pot duce la suspendarea contului Vânzătorului-ului.
Din motive de securitate, JobExpress poate dezactiva temporar capacitatea unui Vânzător de a retrage venituri pentru a preveni activitățile frauduloase sau ilicite. Acest lucru poate apărea ca urmare a unor probleme de securitate, a unui comportament necorespunzător raportat de alți utilizatori sau a asocierii mai multor conturi JobExpress la un singur furnizor de retrageri.
Vânzătorii sunt responsabili pentru obținerea unei polițe de asigurare de răspundere civilă generală cu sume de acoperire suficiente pentru a acoperi toate riscurile asociate cu prestarea serviciilor lor.
Servicii
Serviciile create pe JobExpress sunt Conținut generat de utilizator.
Serviciile și/sau utilizatorii pot fi eliminați de JobExpress de pe site pentru încălcări ale acestor Termeni de servicii și/sau ale standardelor noastre comunitare, care pot include (dar nu se limitează la) următoarele încălcări și/sau materiale:
Servicii ilegale sau frauduloase
Încălcarea drepturilor de autor, încălcarea mărcilor comerciale și încălcarea termenilor de serviciu ai unei terțe părți, raportate prin intermediul Politicii noastre de reclamații privind proprietatea intelectuală care se găsește aici
Servicii orientate către adulți, pornografice, nepotrivite/ obscenități
Copieri intenționate ale serviciilor
Spam, prostii sau Servicii violente sau înșelătoare
Servicii care induc în eroare Cumpărătorii sau alte persoane
Revânzarea de bunuri reglementate
Oferirea de a pregăti lucrări academice în numele Cumpărătorilor
Servicii de o calitate extrem de scăzută
Promovarea JobExpress și/sau a Serviciilor JobExpress prin activități care sunt interzise de orice legi, reglementări și/sau termeni de serviciu ai terților, precum și prin orice activitate de marketing care afectează în mod negativ relațiile noastre cu utilizatorii sau partenerii noștri.
Serviciile care sunt eliminate pentru încălcările menționate mai sus, pot duce la suspendarea contului Vânzătorului.
Serviciile care sunt eliminate pentru încălcări nu sunt eligibile pentru a fi restaurate sau editate.
Serviciile pot fi eliminate din funcția noastră de căutare din cauza performanțelor slabe și/sau a comportamentului necorespunzător al utilizatorului.
Serviciile pot include URL-uri de site-uri web aprobate în prealabil, conținute în căsuța de descriere și cerințe a Serviciului. Serviciile care conțin site-uri web care promovează conținut, care încalcă Termenii de serviciu JobExpress. și/sau Standardele noastre comunitare, vor fi eliminate.
Serviciile trebuie să aibă o imagine corespunzătoare a Serviciului, legată de serviciul oferit. Toți vânzătorii au la dispoziție opțiunea de a încărca două imagini suplimentare ale Serviciului. Vânzătorii trebuie să ofere aceeași calitate a serviciului ca cea prezentată pe imaginile Serviciului lor. Livrările recurente care nu corespund calității afișate pe imaginile Serviciului pot duce la pierderea statutului de Vânzător sau la dezactivarea permanentă a contului Vânzătorului.
Serviciile pot conține un Video de serviciu aprobat, încărcat prin intermediul instrumentelor de gestionare a Serviciilor disponibile pe JobExpress.
Declarațiile de pe Pagina Serviciului care subminează sau eludează acești Termeni de Serviciu sunt interzise.
Serviciile eligibile din categoriile selectate pot configura Pachete de servicii pentru a-și oferi serviciile în formate structurate cu mai multe puncte de preț pentru Serviciul selectat.
Anumite categorii sunt disponibile doar pentru Vânzătorii Pro pentru a crea Servicii. Dacă nu sunteți un Vânzător Pro, crearea unui Serviciu pentru servicii disponibile doar pentru Pro poate duce la eliminarea Serviciului dumneavoastră.
Servicii Extras
Serviciile Extras sunt servicii suplimentare oferite în plus față de Serviciul Vânzătorului pentru un preț suplimentar definit de Vânzător.
Serviciile Extras pot fi eliminate pentru încălcări ale Termenilor noștri de utilizare și/sau ale Standardelor Comunității. Pentru termeni specifici, vă rugăm să consultați secțiunea Servicii de mai sus pentru o listă de servicii care încalcă Termenii noștri de utilizare. Serviciile pot fi eliminate din cauza încălcărilor constatate în Service Extras.
Cantitatea de Servicii suplimentare, care pot fi oferite, și prețul pentru fiecare Serviciu suplimentar, se bazează pe nivelul dvs. de vânzător. Mai multe informații referitoare la eligibilitatea conturilor dvs. pentru Service Extras pot fi găsite aici.
Serviciile oferite prin Service Extras trebuie să fie legate de serviciul de bază și să facă parte din produsele livrabile din Comandă.
Service Extras pot acoperi diferite categorii de servicii care sunt componente ale unui serviciu livrat de o calitate superioară.
Vânzătorii au opțiunea de a prelungi durata unei comenzi pentru fiecare Serviciu suplimentar care este adăugat la comandă. Acest lucru este pentru a acoperi timpul necesar pentru a finaliza serviciul suplimentar.
Niveluri
JobExpress are scopul de a ajuta Vânzătorii să își valorifice abilitățile. Căutăm să le oferim Vânzătorilor cu performanțe de top instrumente utile pentru a-și dezvolta afacerea. Vânzătorii care investesc în autopromovare pot obține o mai mare satisfacție a clienților. Și, dacă livrează la timp și mențin o calitate și evaluări ridicate, JobExpress îi poate răsplăti cu noi statusuri, oportunități speciale, beneficii și instrumente care vin odată cu acestea.
Vânzătorii JobExpress pot obține niveluri de cont în funcție de activitatea, performanța și reputația lor. Criteriile de avansare pot fi găsite aici.
Avansarea în Niveluri este actualizată periodic de un sistem automat.
Nivelurile actuale pe care un vânzător le poate obține sunt: Nivelul 1, 2 și Top Rated.
Vânzătorii care nu își pot menține serviciile de înaltă calitate, care înregistrează o scădere severă a ratingurilor sau care nu mai livrează la timp riscă să își piardă statutul de Vânzător și beneficiile care vin odată cu acesta. De exemplu, livrările întârziate, avertismentele în contul vânzătorului și anulările pot determina un vânzător să treacă la un alt nivel.
Nivelurile avansate le oferă proprietarilor lor beneficii suplimentare, inclusiv oferirea de servicii la prețuri mai mari prin intermediul Serviciilor suplimentare sau vânzarea Serviciului lor în mai multe exemplare.
Vânzătorii cu cele mai bune evaluări
Vânzătorii Top Rated sunt aleși manual de către editorii JobExpress printr-un proces de evaluare continuă, pe baza vechimii, a volumului de vânzări, a evaluărilor extrem de ridicate, a îngrijirii excepționale a clienților, a ratei ridicate de finalizare a comenzilor și a conducerii comunității. Vânzătorii Top Rated Sellers au acces la caracteristici mai extinse decât nivelurile anterioare, inclusiv acces exclusiv la caracteristici beta și asistență VIP.
Eligibilitatea Top Rated este evaluată în mod constant de JobExpress pentru a se asigura că standardele de calitate și așteptările selecției Top Rated sunt menținute. JobExpress își rezervă dreptul de a schimba statutul unui Vânzător Top Rated în lumina unei astfel de evaluări. În plus, Vânzătorii Top Rated care nu își pot menține serviciile de înaltă calitate printr-o scădere severă a ratingurilor, nu mai livrează la timp, au o rată de anulare crescută sau încalcă Termenii noștri de serviciu și/sau Standardele comunității, riscă, de asemenea, să își piardă statutul de Top Rated și beneficiile care vin odată cu acesta.
Vânzători profesioniști
Vânzătorii Pro sunt profesioniști verificați în prealabil, care sunt supuși unui proces de verificare de către editorii JobExpress. Solicitarea pentru JobExpress Pro este deschisă tuturor: liber-profesioniști profesioniști care sunt noi pe JobExpress, precum și Vânzători JobExpress existenți.
Eligibilitatea Vânzătorilor Pro este evaluată în mod constant de JobExpress pentru a se asigura că standardele de calitate și așteptările privind selecția Vânzătorilor Pro sunt menținute. JobExpress își rezervă dreptul de a schimba statutul unui Vânzător Pro în lumina unei astfel de evaluări. În plus, Vânzătorii Pro care nu își pot menține serviciile de înaltă calitate printr-o scădere severă a ratingurilor, nu mai livrează la timp, o rată de anulare crescută sau încalcă Termenii noștri de utilizare, riscă, de asemenea, să își piardă statutul Pro și beneficiile care vin odată cu acesta.
Catalogul de afaceri JobExpress
JobExpress Business este o platformă de freelanceri adaptată pentru echipe și afaceri mai mari. Vânzătorilor din catalogul JobExpress Business li se cere să respecte anumite standarde profesionale. Vânzătorii eligibili ale căror servicii sunt incluse în catalogul JobExpress Business vor fi evaluați în mod regulat de JobExpress pentru a se asigura că își păstrează profesionalismul de înaltă calitate. JobExpress își rezervă dreptul de a elimina Vânzătorii și Serviciile din catalogul JobExpress Business.
Caracteristicile Vânzătorului
Vânzătorii JobExpress au acces la mai multe caracteristici exclusive care ajută la personalizarea modului în care pot fi oferite serviciile lor.
Ofertă personalizată
Vânzătorii pot, de asemenea, să trimită oferte personalizate care să răspundă cerințelor specifice ale unui cumpărător.
Ofertele personalizate sunt definite de către vânzător cu descrierea exactă a serviciului, prețul și timpul preconizat pentru livrarea serviciului.
Ofertele personalizate sunt trimise din pagina de conversație.
Serviciile furnizate prin intermediul Ofertelor personalizate nu pot încălca Termenii de serviciu JobExpress.i și/sau Standardele comunității noastre.
Etapele proiectului:
Ofertele personalizate de peste 100 $ pot include până la șase etape de proiect, suma minimă pentru fiecare etapă este de 50 $, iar proiectul trebuie să includă cel puțin două etape. Fiecare etapă este plătită și livrată separat, în conformitate cu descrierea și termenele fiecărei Oferte personalizate.
Odată ce o etapă este livrată și marcată ca fiind finalizată, Cumpărătorii pot alege fie să continue comanda și să plătească pentru următoarea etapă, fie să oprească comanda. În cazul în care Cumpărătorul nu plătește pentru următoarea etapă în termen de 10 zile de la acceptarea etapelor anterioare, Comanda în cadrul următoarelor etape nu va începe. O etapă va fi marcată în mod automat ca fiind finalizată dacă nu a fost transmisă nicio acceptare sau cerere de modificare în termen de 8 zile de la marcarea ca fiind livrată, însă, în acest caz, comanda va fi oprită și toate etapele următoare nu vor începe.
Abonamentul de servicii
Vânzătorii pot oferi Cumpărătorilor un abonament pe termen fix pentru un anumit Serviciu (.Abonamentul la Serviciu.). Pe durata termenului de Abonament la Serviciu, Vânzătorul va livra o Comandă a aceluiași Serviciu în mod recurent, așa cum s-a convenit între Vânzător și Cumpărător.
Cumpărătorii pot anula comenzile viitoare în cadrul Abonamentului de servicii înainte de efectuarea plății pentru aceste comenzi viitoare. În acest caz, Comenzile în cadrul Abonamentului de servicii vor fi anulate, după caz. Odată ce plata este efectuată, se va aplica politica de anulare a comenzilor de la JobExpress în conformitate cu Termenii de plată.
Vânzătorii pot anula Abonamentul de servicii cu până la 10 zile înainte de următoarea Comandă consecutivă. În caz contrar, se va aplica politica de anulare a comenzilor JobExpress în conformitate cu Termenii de plată.
Studiourile JobExpress
Un JobExpress Studio permite anumitor Vânzători să colaboreze între ei și să ofere Cumpărătorilor un Serviciu multiservicii (un “Serviciu Studio”).
Studio Lead: Anumiți Vânzători selectați pot conduce și opera Studiourile JobExpress în calitate de Lider de Studio. Studio Lead-urile Studio sunt alese manual de către editorii JobExpress printr-un proces de evaluare continuă bazat pe vechime, volum de vânzări, evaluări ridicate, îngrijire excepțională a clienților, rată ridicată de finalizare a comenzilor și altele. Liderul de studio este responsabil pentru invitarea tuturor membrilor de studio și pentru gestionarea tuturor comenzilor primite, de la comunicarea cu cumpărătorul, prin gestionarea tuturor revizuirilor necesare și până la livrarea finală. Liderul de studio poate, de asemenea, să elimine membrii de studio din serviciile de studio în orice moment. Cu toate acestea, în ceea ce privește comenzile deschise, membrii Studio pot fi eliminați doar de către Serviciul de asistență pentru clienți.
Membrii studioului: Un Lider de Studio poate invita alți Vânzători care au fost, de asemenea, aleși de JobExpress pentru a fi eligibili pentru colaborarea cu Studiourile (fiecare, un “Membru de Studio”) să se alăture Serviciului său de Studio și să fie atribuiți unui serviciu specific. Membrii Studio pot solicita în orice moment să fie eliminați dintr-un Serviciu Studio.
Serviciile Studio: Un Serviciu Studio oferă un pachet de servicii (de la două servicii și până la cinci) în cadrul unui singur Serviciu. Prețul minim al unui serviciu de studio este de 100 USD. Deoarece Serviciul Studio este alcătuit din mai multe servicii, fiecare serviciu include propriul preț, factori de preț și un membru/responsabil de Studio care este responsabil pentru serviciul respectiv, toate acestea fiind definite de către responsabilul de Studio la crearea Serviciului Studio. JobExpress Studios poate oferi, de asemenea, Oferte personalizate.
Limitări: Fiecare JobExpress Studio are un Studio Lead. În mod similar, un Studio Lead nu poate opera mai mult de un JobExpress Studio. Un Studio JobExpress poate oferi până la cinci Servicii de Studio, fiecare dintre acestea fiind format din până la patru Membri de Studio, pe lângă Liderul de Studio. Membrii studioului nu pot fi repartizați la mai mult de trei servicii de studio.
Revizuiri ale serviciilor de studio: Cumpărătorii de servicii de studio au posibilitatea de a lăsa o recenzie publică a serviciului de studio ca și cum ar fi un serviciu obișnuit. Evaluarea și recenzia publică a cumpărătorului este legată și vizibilă pe pagina Serviciului de studio, pe Studioul JobExpress însuși (pagina studioului), precum și pe toți Membrii Studioului și Liderul de studio al acelui Studio JobExpress.
JobExpress Oriunde
JobExpress Anywhere este o caracteristică care permite Vânzătorilor să trimită Oferte personalizate în afara JobExpress.
Serviciile oferite prin JobExpress Anywhere trebuie să respecte Termenii noștri de utilizare și Standardele Comunității.
Utilizatorii care accesează și cumpără dintr-o ofertă JobExpress Anywhere și care nu sunt deja membri ai JobExpress, vor trebui să se înregistreze pe JobExpress pentru a crea o Comandă.
Vânzătorii sunt obligați să furnizeze dovada finalizării serviciilor în pagina de comandă. Vă rugăm să consultați secțiunea Comenzi pentru mai multe detalii.
Comunicarea pentru gestionarea Comenzilor trebuie să se realizeze pe JobExpress, prin intermediul Paginii de comandă. Utilizatorii care se angajează și comunică în afara JobExpress nu vor fi protejați de Termenii noștri de servicii.
Imagini de stoc
Serviciile eligibile au opțiunea de a utiliza Imagini de stoc.
.Stock Images. este un Serviciu Extra care permite Vânzătorilor să aleagă dintr-un catalog exclusiv de imagini ca parte a livrării finale a lucrării.
Vânzătorii câștigă 25% din veniturile obținute din Stock Images Extra, numai pentru comenzile finalizate.
Important: Fiecare imagine de stoc selectată este autorizată pentru o singură utilizare. Imaginea selectată este integrată doar în lucrarea livrată și nu ca imagine de sine stătătoare sau pentru utilizare recurentă. Vânzătorii nu sunt autorizați să împărtășească fișierul original al imaginii cu Cumpărătorul sau cu orice terță parte.
Important: Dacă anulați o comandă care include o imagine de stoc, utilizarea acelei imagini de stoc va fi, de asemenea, anulată și nu veți mai putea utiliza imaginea de stoc suplimentară în cadrul aceleiași comenzi.
Toate Imaginile Stock sunt licențiate. si deține proprietatea deplină și drepturile de autor asupra Imaginilor Stock furnizate pe JobExpress și va fi responsabil pentru toate Imaginile Stock și calitatea acestora.
Atunci când utilizați Imagini de stoc, declarați și garantați următoarele:
Nu aveți voie să vindeți, modificați, reutilizați, revindeți, distribuiți, afișați, reproduceți sau faceți orice altă utilizare a imaginilor de stoc.
Imaginile de stoc nu pot fi utilizate:
de sine stătător, fără niciun alt conținut;
în scopuri pornografice, defăimătoare sau în alte scopuri ilegale;
ca șabloane utilizate pentru a crea mai multe copii ale aceluiași serviciu;
în scopul de a permite partajarea fișierului de imagine; sau
în logo-uri, mărci comerciale, mărci de servicii sau orice alte mărci sau identificatori.
În cazul în care imaginile de stoc care prezintă persoane fizice sunt utilizate în legătură cu un subiect sensibil, neplăcut sau controversat, trebuie să includeți o declarație care să precizeze că imaginea este utilizată doar în scopuri ilustrative și că persoana respectivă este un model.
Nu aveți voie să activați funcția .clic-dreapta. din imaginile de stoc, să eliminați orice metadate din imaginile de stoc sau să faceți inginerie inversă, să decompilați sau să dezasamblați imaginile de stoc pentru a permite descărcarea sau utilizarea imaginilor de stoc în mod independent.
Nu vi se acordă niciun drept de proprietate sau drepturi de autor asupra imaginilor din stoc.
Utilizatorii pot contacta departamentul de asistență pentru clienți al JobExpress pentru asistență aici.
Expedierea produselor livrabile fizice
Unele dintre serviciile de pe JobExpress sunt livrate fizic (arte și meserii, obiecte de colecție etc.). Pentru aceste tipuri de servicii, vânzătorii pot decide să definească un factor de preț pentru expediere.
Serviciile care includ un factor de stabilire a prețurilor de expediere trebuie să aibă livrabile fizice trimise Cumpărătorilor.
Costurile de expediere adăugate la un Serviciu se referă doar la costul pe care Vânzătorii îl solicită pentru a expedia articolele fizice către Cumpărători.
Important: Cumpărătorilor care achiziționează Servicii care necesită livrare fizică li se va cere să furnizeze o adresă de expediere.
Vânzătorii sunt responsabili pentru toate aranjamentele de expediere odată ce Cumpărătorul a furnizat adresa de expediere.
JobExpress nu se ocupă și nu garantează expedierea, urmărirea, calitatea și starea articolelor sau livrarea acestora și nu va fi responsabil sau răspunzător pentru orice daune sau alte probleme rezultate din expediere.
Un număr de urmărire este o modalitate excelentă de a evita disputele legate de expediere. Solicităm introducerea numărului de urmărire, dacă este disponibil, în Pagina de comandă, la livrarea lucrării.
CUMPĂRĂTORI
Noțiuni de bază
Nu aveți voie să oferiți plăți directe Vânzătorilor folosind sisteme de plată din afara platformei JobExpress.
JobExpress își păstrează dreptul de a utiliza toate lucrările livrate publicate public pentru scopuri de marketing și promovare JobExpress.
Cumpărătorii pot solicita un serviciu specific din funcția Publică o cerere. Serviciile solicitate pe JobExpress trebuie să fie un serviciu permis pe JobExpress. Vă rugăm să faceți clic aici pentru liniile directoare privind serviciile aprobate. Utilizatorii ar trebui să se abțină de la utilizarea funcției Postați o cerere în orice alt scop decât căutarea de servicii pe JobExpress.
Achiziționarea
Vă rugăm să consultați Condițiile de plată pentru a efectua plăți prin intermediul platformei JobExpress și pentru a afla despre taxe și impozite.
În plus, Cumpărătorii pot solicita o Comandă personalizată care răspunde cerințelor specifice ale Cumpărătorului și pot primi o Ofertă personalizată de la Vânzători prin intermediul site-ului sau prin JobExpress Anywhere.
Nu aveți voie să oferiți Vânzătorilor să plătească sau să efectuați plăți prin orice altă metodă decât prin intermediul site-ului JobExpress.ro. În cazul în care vi s-a cerut să folosiți o metodă de plată alternativă, vă rugăm să raportați imediat acest lucru la Asistența Clienți aici.
COMENZI
Bazele
Odată ce plata este confirmată, comanda dvs. va fi creată și va primi un număr unic de comandă JobExpress (#FO).
Vânzătorii trebuie să livreze fișierele finalizate și/sau dovada de lucru folosind butonul Livrează lucrarea (situat pe pagina de comandă) în conformitate cu serviciul care a fost achiziționat și anunțat pe serviciul lor.
Vânzătorii nu pot abuza de butonul “Livrează lucrarea” pentru a eluda liniile directoare ale comenzilor descrise în acești Termeni de utilizare. Utilizarea butonului .Deliver Work. atunci când o comandă nu a fost îndeplinită poate duce la anularea comenzii respective după revizuire, poate afecta ratingul Vânzătorului și poate duce la un avertisment pentru Vânzător.
O Comandă este marcată ca fiind Finalizată după ce este marcată ca Livrată și apoi acceptată de un Cumpărător. O comandă va fi marcată automat ca fiind completă dacă nu este acceptată și dacă nu a fost trimisă nicio cerere de modificare în termen de 3 zile de la data la care comanda a fost marcată ca fiind livrată.
Încurajăm Cumpărătorii și Vânzătorii noștri să încerce să rezolve conflictele între ei. Dacă, din orice motiv, acest lucru eșuează după utilizarea Centrului de soluționare sau dacă vă confruntați cu o utilizare nepermisă pe Site, utilizatorii pot contacta departamentul de asistență pentru clienți al JobExpress pentru asistență aici. Pentru mai multe informații despre litigii, anulări de comenzi și rambursări, vă rugăm să consultați Condițiile de plată.
Comenzile prin intermediul Logo Maker sunt finalizate odată ce plata este efectuată de către Cumpărător.
O etapă (pe o Comandă cu etape) este marcată ca fiind Finalizată după ce este livrată de către Vânzător și apoi acceptată de către Cumpărător. O etapă va fi marcată automat ca fiind completă dacă nu a fost trimisă nicio acceptare sau cerere de modificare în termen de 8 zile după ce a fost marcată ca fiind livrată, însă, în acest caz, comanda va fi oprită și toate etapele ulterioare nu vor începe. Odată ce o etapă este livrată și acceptată, Cumpărătorii pot alege fie să continue comanda și să plătească pentru următoarea etapă, fie să oprească comanda. În cazul în care Cumpărătorul nu plătește pentru următoarea etapă în termen de 10 zile de la acceptarea etapelor anterioare, Comanda în cadrul următoarelor etape nu va începe. Vă rugăm să rețineți că, dacă alegeți să opriți etapele viitoare, etapa actuală comandată nu va fi anulată.
Cumpărătorii pot achiziționa un Abonament de servicii, dacă este disponibil pe pagina de servicii a Vânzătorului. În timpul perioadei de valabilitate a Abonamentului de servicii, o nouă comandă a aceluiași serviciu va fi creată automat în mod recurent, conform înțelegerii dintre Vânzător și Cumpărător. Prin achiziționarea unui Abonament la Serviciu, ne autorizați să vă taxăm automat pentru fiecare Comandă în cadrul Abonamentului la Serviciu din soldul dumneavoastră JobExpress sau din metoda de plată salvată, după caz. Dacă nu aveți niciun Sold JobExpress sau o metodă de plată salvată, vi se va solicita să aprobați plata înainte de următoarea Comandă. În cazul în care o plată nu este procesată sau efectuată de către Cumpărător, din orice alt motiv, Comenzile din cadrul Abonamentului de servicii vor fi anulate. Cumpărătorul poate, de asemenea, să anuleze Comenzile viitoare în cadrul Abonamentului de servicii înainte ca plata să fie efectuată pentru aceste Comenzi viitoare. Odată ce plata este efectuată, se va aplica politica de anulare a comenzilor JobExpress în conformitate cu Termenii de plată. Vă rugăm să rețineți că Vânzătorii pot anula Comenzile viitoare în cadrul Abonamentului de servicii cu 10 zile înainte de următoarea Comandă consecutivă.
Anumite servicii care oferă servicii locale pot necesita ca Cumpărătorii și Vânzătorii să se întâlnească personal pentru ca Vânzătorul să efectueze serviciul. În astfel de cazuri, utilizatorii trebuie să rețină că JobExpress nu garantează comportamentul, conduita, siguranța, adecvarea sau capacitatea Cumpărătorilor sau Vânzătorilor. Atât Cumpărătorii, cât și Vânzătorii sunt de acord că întregul risc care decurge din întâlnirea lor și/sau din utilizarea sau prestarea serviciilor locale rămâne exclusiv în sarcina lor, iar JobExpress nu are nicio responsabilitate sau răspundere legată de orice servicii locale furnizate de Vânzători. În cazul în care serviciul este efectuat în incinta Cumpărătorilor, Cumpărătorii sunt încurajați să mențină polițe de asigurare corespunzătoare pentru a-și acoperi răspunderea în calitate de proprietar al localului. Termenii de serviciu și Standardele comunității JobExpress rămân aplicabile comenzilor care sunt efectuate în afara pieței (inclusiv, printre altele, restricțiile de mai jos privind utilizarea ilegală, comportamentul și limbajul nepotrivit și abuzul direcționat).
Gestionarea comenzilor
Atunci când un Cumpărător comandă un Serviciu, Vânzătorul este notificat prin e-mail, precum și prin notificări pe site în timp ce este conectat la cont.
Vânzătorii sunt obligați să respecte termenul de livrare pe care l-au specificat atunci când și-au creat Serviciile. Nerespectarea acestui termen va permite Cumpărătorului să anuleze Comanda atunci când o Comandă este marcată ca fiind în întârziere și poate dăuna statutului Vânzătorului.
Vânzătorii trebuie să trimită fișiere finalizate și/sau dovezi de lucru folosind butonul Livrare lucrare finalizată (situat pe pagina de comandă) pentru a marca comanda ca fiind livrată.
Utilizatorii sunt responsabili de scanarea tuturor fișierelor transferate pentru viruși și malware. JobExpress nu va fi responsabil pentru daunele care ar putea apărea din cauza utilizării site-ului, a utilizării conținutului sau a fișierelor transferate.
Cumpărătorii pot utiliza funcția “Request Revisions” (Solicită revizuiri) situată pe pagina de comandă în timp ce o comandă este marcată ca fiind livrată, dacă materialele livrate nu corespund descrierii vânzătorului de pe pagina de servicii a acestuia sau nu corespund cerințelor trimise vânzătorului la începutul procesului de comandă.
Recenzii
Comentariile de feedback furnizate de Cumpărători în timpul finalizării unei Comenzi sunt o parte esențială a sistemului de evaluare JobExpress. Recenzile demonstrează experiența generală a Cumpărătorului cu Vânzătorii și cu serviciul acestora. Cumpărătorii sunt încurajați să comunice Vânzătorului orice îngrijorare experimentată în timpul comenzii lor active în ceea ce privește serviciul furnizat de Vânzător.
Lăsarea unui feedback de către Cumpărător este o prerogativă de bază a unui Cumpărător. Comentariile de feedback nu vor fi înlăturate decât dacă există încălcări clare ale Termenilor noștri de serviciu și/sau ale standardelor noastre comunitare.
Pentru a preveni orice utilizare abuzivă a sistemului nostru de Feedback, toate recenziile de feedback trebuie să provină din vânzări legitime executate exclusiv prin intermediul platformei JobExpress de către utilizatorii din cadrul Comunității noastre. Achizițiile aranjate, determinate pentru a spori în mod artificial ratingurile vânzătorului sau pentru a abuza de platforma JobExpress cu achiziții din conturi suplimentare, vor duce la o suspendare permanentă a tuturor conturilor aferente.
Comentariile de feedback oferite de Cumpărători sunt afișate public pe pagina de servicii a unui Vânzător.
Mostrele de lucru sunt imaginile și videoclipurile livrate trimise unui Cumpărător într-un mesaj de livrare. Mostrele de lucru sunt adăugate la Portofoliul Live al unui Vânzător pe pagina sa de servicii dacă Cumpărătorul alege să publice Mostrele de lucru în timp ce oferă un comentariu de feedback public.
Este interzisă reținerea livrării de servicii, fișiere sau informații necesare pentru a finaliza serviciul Servicess cu intenția de a obține recenzii favorabile sau servicii suplimentare.
Răspundeți și postați o recenzie: Odată ce lucrarea este livrată, cumpărătorul are la dispoziție trei zile pentru a răspunde. În cazul în care nu este furnizat niciun răspuns în perioada de răspuns, comanda va fi considerată finalizată.
Utilizatorii au voie să lase recenzii la comenzi până la 10 zile după ce o comandă este marcată ca fiind finalizată. Nu se pot adăuga noi recenzii la o Comandă după 10 zile.
Vânzătorii nu pot solicita eliminarea recenziilor de la Cumpărători prin intermediul unor anulări reciproce.
Odată ce Cumpărătorul își trimite recenzia, Vânzătorul va primi o notificare și va avea, de asemenea, posibilitatea de a lăsa o recenzie despre colaborarea cu Cumpărătorul. Vă rugăm să rețineți: În această etapă, Vânzătorii nu pot vedea recenzia Cumpărătorului.
Odată ce atât Vânzătorul, cât și Cumpărătorul și-au finalizat recenziile sau au trecut cele 10 zile, toate recenziile postate sunt făcute publice.
Răspunsul la o recenzie: Odată ce ambele recenzii ale Cumpărătorului și Vânzătorului au fost publicate, Vânzătorul poate răspunde la recenzia Cumpărătorului din pagina de comandă, văzută pe pagina de servicii a Vânzătorului, sub feedback-ul Cumpărătorului.
Comentariile de feedback nu sunt disponibile pentru comenzile efectuate prin intermediul Logo Maker.
Contestații și anulări
Încurajăm Cumpărătorii și Vânzătorii noștri să încerce să rezolve conflictele între ei. Dacă, din orice motiv, acest lucru eșuează după ce ați folosit Centrul de rezolvare sau dacă vă confruntați cu o utilizare nepermisă pe Site, utilizatorii pot contacta departamentul de asistență pentru clienți al JobExpress pentru asistență aici. Pentru mai multe informații despre litigii, anulări de comenzi și rambursări, vă rugăm să consultați Condițiile de plată.
JobExpress Logo Maker
JobExpress Logo Maker permite anumitor Vânzători să ofere diverse modele originale de logo-uri (fiecare, un .Logo Design.) pentru ca Cumpărătorii să le ajusteze și să le personalizeze în funcție de propriile nevoi specifice, folosind instrumente speciale de proiectare automată. Prin intermediul Logo Maker, Cumpărătorii achiziționează drepturi complete de utilizare comercială a Logo Design-ului încorporat cu numele lor de marcă.
Vânzătorii JobExpress Logo Maker sunt aleși manual de către editorii JobExpress printr-un proces de evaluare continuă, bazat pe calitatea modelelor, vechimea, volumul de vânzări, ratinguri ridicate, îngrijire excepțională a clienților, rată ridicată de finalizare a comenzilor și multe altele.
Prin încărcarea unui design de logo pe JobExpress Logo Maker, declarați și garantați că este munca dvs. originală, că dețineți exclusiv toate drepturile asupra unui astfel de design și că nu încalcă niciun drept al terților. De asemenea, garantați că un astfel de design nu a fost vândut niciodată înainte nimănui și că nu îl veți oferi spre vânzare în afara JobExpress Logo Maker.
Este posibil să folosim sisteme automate care analizează designul de logo încărcat de dvs. pentru a ajuta la detectarea și prevenirea încălcărilor sau a altor conținuturi ilegale.
Este posibil să limităm numărul de Logo Designs active pe care le puteți oferi.
Licență de utilizare comercială a Logo Design-ului
Atunci când o comandă prin Logo Maker este finalizată și sub rezerva plății, Vânzătorul acordă Cumpărătorului o licență mondială, fără drepturi de autor, fără sublicență, neexclusivă, irevocabilă pentru a utiliza Logo Design-ul încorporat cu numele de marcă al Cumpărătorului în orice scop, cu excepția oricărui scop ilegal, imoral sau defăimător. Nu există nicio garanție, expresă sau implicită, odată cu acordarea acestei licențe, inclusiv în ceea ce privește adecvarea la un anumit scop. Nici Vânzătorul, nici JobExpress nu vor fi răspunzători pentru nicio reclamație, sau daune accidentale, indirecte sau de altă natură care decurg din această licență, din Logo Design sau din utilizarea Logo Designului de către Cumpărător. Pentru evitarea oricărui dubiu, Vânzătorul își păstrează toate drepturile de proprietate asupra Logo Design-ului și nu se acordă cumpărătorului niciun drept de proprietate sau drept de autor.
Conduita și protecția utilizatorilor
JobExpress permite oamenilor din întreaga lume să creeze, să partajeze, să vândă și să achiziționeze aproape orice serviciu de care au nevoie, la un preț imbatabil. Serviciile oferite pe JobExpress reflectă diversitatea unei economii a serviciilor în expansiune. Membrii comunității JobExpress comunică și se implică prin intermediul comenzilor, al rețelelor sociale și pe forumurile comunității JobExpress..
JobExpress menține un mediu prietenos, animat de spiritul comunității și profesional. Utilizatorii ar trebui să păstreze acest spirit în timp ce participă la orice activitate sau extensie a JobExpress. Această secțiune se referă la conduita așteptată pe care utilizatorii ar trebui să o respecte în timp ce interacționează unii cu alții pe JobExpress.
Pentru a raporta o încălcare a Termenilor de serviciu și/sau a standardelor noastre comunitare, a comportamentului necorespunzător al utilizatorilor sau pentru întrebări legate de contul dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți aici.
Noțiuni de bază
Pentru a proteja confidențialitatea utilizatorilor noștri, identitățile utilizatorilor sunt păstrate anonime. Nu este permisă solicitarea sau furnizarea de adrese de e-mail, nume de utilizator Skype/IM, numere de telefon sau orice alte detalii personale de contact pentru a comunica în afara JobExpress în scopul de a ocoli sau abuza de sistemul de mesagerie JobExpress sau de platforma JobExpress.
Orice schimb de informații personale necesare pentru a continua un serviciu poate fi schimbat în cadrul paginii de comandă.
JobExpress nu oferă nicio garanție a nivelului de serviciu oferit Cumpărătorilor. Puteți utiliza instrumentele de soluționare a litigiilor care vă sunt puse la dispoziție în Pagina de comandă.
JobExpress nu oferă protecție pentru utilizatorii care interacționează în afara platformei JobExpress.
Toate schimburile de informații și de fișiere trebuie să fie efectuate exclusiv pe platforma JobExpress.
Mesajele nepoliticoase, abuzive, cu limbaj necorespunzător sau violente nu vor fi tolerate și pot avea ca rezultat un avertisment sau suspendarea/eliminarea contului dvs.
JobExpress este deschis tuturor. Vă angajați să nu discriminați niciun alt utilizator pe criterii de sex, rasă, vârstă, apartenență religioasă, orientare sexuală sau de altă natură și recunoașteți că o astfel de discriminare poate duce la suspendarea/eliminarea contului dvs.
Utilizatorii nu pot trimite propuneri sau solicita părților prezentate prin JobExpress să încheie contracte, să se angajeze sau să plătească în afara JobExpress.
Comenzi
Utilizatorilor cu intenția de a defăima vânzătorii concurenți prin comenzi de la servicii concurente li se vor elimina recenziile sau alte acțiuni legate de statutul contului, determinate prin analiză de către echipa noastră de încredere și siguranță.
Utilizatorii trebuie să se abțină de la trimiterea de spam sau de la solicitarea de Cumpărători sau Vânzători anteriori pentru a urmări eliminarea/modificarea recenziilor sau anularea comenzilor care nu se aliniază la politicile de anulare a comenzilor sau de feedback.
Servicii
Utilizatorii pot raporta Serviciilor către Asistența Clienți care ar putea încălca Termenii de servicii JobExpress.. pe baza similitudinii serviciilor raportate cu servicii preexistente (Servicii de copiere).
Vânzătorii garantează că orice conținut inclus în Serviciile lor va fi o lucrare originală concepută de Vânzători și nu va încălca drepturile terților, inclusiv, fără limitare, drepturile de autor, mărcile comerciale sau mărcile de serviciu. În cazul în care anumite medii muzicale sau imagini de arhivă sunt încorporate în cadrul serviciilor, vânzătorii declară și garantează că dețin o licență valabilă pentru a utiliza astfel de muzică și/sau imagini și pentru a le include în servicii.
JobExpress va răspunde la notificările clare și complete privind presupusele încălcări ale drepturilor de autor sau ale mărcilor comerciale. Procedurile noastre de reclamații privind proprietatea intelectuală pot fi revizuite aici.
Raportarea încălcărilor
Dacă dați peste orice conținut care ar putea încălca Termenii și condițiile noastre de utilizare și/sau Standardele comunității, trebuie să ni-l raportați prin intermediul canalelor corespunzătoare create pentru a gestiona aceste probleme, așa cum se subliniază în Termenii și condițiile noastre de utilizare. Toate cazurile sunt analizate de echipa noastră de încredere și siguranță. Pentru a proteja confidențialitatea individuală, rezultatele investigației nu sunt comunicate. Pentru mai multe informații, puteți consulta Politica noastră de confidențialitate.
Încălcări
Utilizatorii pot primi un avertisment în contul lor pentru încălcări ale Termenilor noștri de utilizare și/sau ale Standardelor noastre comunitare sau pentru orice comportament necorespunzător al utilizatorului raportat echipei noastre de încredere și siguranță. Un avertisment va fi trimis la adresa de e-mail a utilizatorului și va fi afișat pentru respectivul utilizator pe Site. Avertismentele nu limitează activitatea contului, dar pot duce la pierderea statutului de Vânzător sau la dezactivarea permanentă a contului dvs. în funcție de gravitatea încălcării.
Utilizare nepermisă
Servicii pentru adulți și pornografie – JobExpress nu permite niciun schimb de materiale și servicii orientate către adulți sau pornografice.
Comportament și limbaj nepotrivit – Comunicarea pe JobExpress trebuie să fie prietenoasă, constructivă și profesională. JobExpress condamnă intimidarea, hărțuirea și discursul de ură față de ceilalți. Le permitem utilizatorilor un mediu pentru care se schimbă mesaje între persoane, un sistem de evaluare a comenzilor și de angajare pe platforme mai mari, cum ar fi Forumul nostru comunitar și paginile noastre de Social Media.
Phishing și Spam – Securitatea membrilor. este o prioritate de top. Orice încercare de a publica sau trimite conținut malițios cu intenția de a compromite contul sau mediul informatic al unui alt membru este strict interzisă. Vă rugăm să respectați intimitatea membrilor noștri, evitând să îi contactați cu oferte, întrebări, sugestii sau orice altceva care nu are legătură directă cu Serviciile sau comenzile lor.
Confidențialitate și identitate – Nu aveți voie să publicați sau să postați informații private și confidențiale ale altor persoane. Orice schimb de informații personale necesare pentru finalizarea unui serviciu trebuie să fie furnizat în Pagina de comandă. Vânzătorii confirmă, de asemenea, că orice informații pe care le primesc de la Cumpărător, care nu sunt de domeniul public, nu vor fi folosite în niciun alt scop decât pentru livrarea lucrării către Cumpărător. Orice utilizator care se angajează și comunică în afara JobExpress nu va fi protejat de Termenii noștri de utilizare.
Profil JobExpress autentic – Nu aveți voie să vă creați o identitate falsă pe JobExpress, să vă denaturați identitatea, să creați un profil JobExpress pentru altcineva decât dumneavoastră (o persoană reală) sau să folosiți sau să încercați să folosiți contul sau informațiile unui alt utilizator; Informațiile din profilul dumneavoastră, inclusiv descrierea, competențele, locația etc., deși pot fi păstrate anonime, trebuie să fie corecte și complete și nu pot fi înșelătoare, ilegale, ofensatoare sau dăunătoare în alt mod. JobExpress își rezervă dreptul de a solicita utilizatorilor să treacă printr-un proces de verificare pentru a utiliza Site-ul (fie prin utilizarea unui act de identitate, telefon, cameră foto, etc.).
Revendicări privind proprietatea intelectuală – JobExpress va răspunde la notificări clare și complete privind presupusa încălcare a drepturilor de autor sau a mărcilor comerciale, și/sau încălcarea termenilor de serviciu ai terților. Procedurile noastre de reclamații privind proprietatea intelectuală pot fi revizuite aici.
Fraudă / Utilizare ilegală – Nu puteți utiliza JobExpress în scopuri ilegale sau pentru a desfășura activități ilegale.
Abuzuri și spam
Conturi multiple – Pentru a preveni frauda și abuzul, utilizatorii sunt limitați la un cont JobExpress activ și un cont JobExpress Business activ. Orice cont suplimentar despre care se stabilește că a fost creat pentru a eluda liniile directoare, pentru a promova avantaje competitive sau pentru a induce în eroare comunitatea JobExpress va fi dezactivat. Crearea în masă a unui cont poate duce la dezactivarea tuturor conturilor aferente. Notă: orice încălcare a Termenilor de serviciu JobExpress.s și/sau a Standardelor comunității noastre este un motiv de suspendare permanentă a tuturor conturilor.
Abuzuri țintite – Nu tolerăm utilizatorii care se angajează în abuzuri țintite sau hărțuire față de alți utilizatori pe JobExpress. Acest lucru include crearea de noi conturi multiple pentru a hărțui membrii prin intermediul sistemului nostru de mesaje sau de comenzi.
Vânzarea de conturi – Nu aveți voie să cumpărați sau să vindeți conturi JobExpress.
Restricții de proprietate
Site-ul, inclusiv aspectul general, aspectul, designul, informațiile, conținutul și alte materiale disponibile pe acesta, este proprietatea exclusivă a JobExpress și este protejat de drepturile de autor, mărci comerciale și alte legi privind proprietatea intelectuală. JobExpress., Serviciile și Serviciile sunt mărci comerciale înregistrate deținute exclusiv de JobExpress. Utilizatorii nu au niciun drept și sunt de acord în mod specific să nu facă următoarele în ceea ce privește Site-ul sau orice parte, componentă sau extensie a Site-ului (inclusiv aplicațiile sale mobile): (i) să îl copieze, să îl transfere, să îl adapteze, să îl modifice, să îl distribuie, să îl transmită, să îl afișeze, să creeze lucrări derivate, să îl publice sau să îl reproducă, în orice mod; (ii) să îl asambleze invers, să îl decompileze, să îl supună unei inginerii inverse sau să încerce în alt mod să obțină codul sursă, ideile de bază, algoritmii, structura sau organizarea sa; (iii) să elimine orice notificare de drepturi de autor, identificare sau orice alte notificări de proprietate; (iv) folosiți software de automatizare (bots), hacks, modificări (mods) sau orice alt software neautorizat de la terți conceput pentru a modifica site-ul; (v) încercați să obțineți acces neautorizat, să interveniți, să deteriorați sau să întrerupeți site-ul sau sistemele informatice sau rețelele conectate la site; (vi) ocoliți, eliminați, modificați, dezactivați, degradați sau zădărniciți orice măsură tehnologică sau protecții de conținut ale site-ului; (vii) să utilizeze orice robot, spider, crawler sau alt dispozitiv automat, proces, software sau interogare care interceptează, .mină,. răzuiește sau accesează în alt mod Site-ul pentru a monitoriza, extrage, copia sau colecta informații sau date de pe sau prin intermediul Site-ului, sau să se angajeze în orice proces manual pentru a face același lucru, (viii) să introducă viruși, cai troieni, viermi, bombe logice sau alte materiale malițioase sau dăunătoare din punct de vedere tehnologic în sistemele noastre, (ix) să utilizeze Site-ul în orice mod care ar putea deteriora, dezactiva, supraîncărca sau afecta Site-ul sau interfera cu orice alt utilizator care se bucură de Site sau (x) să acceseze sau să utilizeze Site-ul în orice mod care nu este permis în mod expres de acești Termeni de utilizare. De asemenea, utilizatorii sunt de acord să nu permită sau să autorizeze pe altcineva să facă oricare dintre cele de mai sus.
Cu excepția dreptului limitat de a utiliza Site-ul în conformitate cu acești Termeni de serviciu, JobExpress deține toate drepturile, titlurile și interesele asupra Site-ului (inclusiv toate drepturile de proprietate intelectuală) și sunteți de acord să nu întreprindeți nicio acțiune (acțiuni) care să fie în contradicție cu aceste interese de proprietate. Ne rezervăm toate drepturile în legătură cu Site-ul și conținutul acestuia (altele decât UGC), inclusiv, fără limitare, dreptul exclusiv de a crea lucrări derivate.
Drepturile de feedback
În măsura în care furnizați JobExpress orice comentarii, sugestii sau alte feedback-uri cu privire la platforma JobExpress sau la Site în ansamblu, precum și la alte produse sau servicii JobExpress (colectiv, .Feedback.), se va considera că ați acordat JobExpress un drept de proprietate exclusiv, fără redevențe, complet plătit, perpetuu, irevocabil, la nivel mondial, asupra Feedback-ului. JobExpress nu are nicio obligație de a implementa orice Feedback pe care îl poate primi de la utilizatori.
Confidențialitate
Vânzătorii ar trebui să recunoască faptul că ar putea fi necesar ca Cumpărătorii să divulge anumite informații confidențiale care urmează să fie utilizate de Vânzători în scopul livrării lucrărilor comandate și să protejeze aceste informații confidențiale împotriva utilizării și divulgării neautorizate. Prin urmare, vânzătorii sunt de acord să trateze orice informație primită de la cumpărători ca material foarte sensibil, strict secret și clasificat. Fără a deroga de la caracterul general al celor de mai sus, vânzătorii sunt de acord în mod specific să (i) păstreze toate aceste informații în strictă confidențialitate; (ii) să nu divulge informațiile unor terțe părți; (iii) să nu utilizeze informațiile în niciun alt scop decât pentru livrarea lucrării comandate; și (vi) să nu copieze sau să reproducă nicio informație fără permisiunea cumpărătorului.
Condiții generale
JobExpress își rezervă dreptul de a pune în așteptare sau de a dezactiva permanent conturile din cauza încălcării acestor Termeni de servicii și/sau a Standardelor noastre comunitare sau din cauza oricărei utilizări ilegale sau necorespunzătoare a site-ului sau a serviciilor.
Încălcarea Termenilor de servicii JobExpress și/sau a Standardelor noastre comunitare poate duce la dezactivarea permanentă a contului dumneavoastră.
Utilizatorii cu conturi dezactivate nu vor putea vinde sau cumpăra pe JobExpress.
Utilizatorii care au încălcat Termenii de serviciu și/sau Standardele noastre comunitare și au avut contul lor dezactivat pot contacta echipa noastră de asistență pentru clienți pentru mai multe informații legate de încălcare și de statutul contului.
Utilizatorii au opțiunea de a activa caracteristicile de Securitate a contului pentru a-și proteja contul de orice utilizare neautorizată.
Utilizatorii trebuie să poată verifica proprietatea contului lor prin intermediul Serviciului de asistență pentru clienți, furnizând materiale care dovedesc proprietatea contului respectiv.
Litigiile trebuie tratate folosind instrumentele de soluționare a litigiilor de la JobExpress (“Centrul de soluționare” de pe pagina de comandă) sau prin contactarea Serviciului de asistență pentru clienți JobExpress.
JobExpress poate face modificări ale Termenilor de serviciu din când în când. Atunci când se fac aceste modificări, JobExpress va pune la dispoziție o nouă copie a termenilor de serviciu pe această pagină.
Înțelegeți și sunteți de acord că, dacă utilizați JobExpress după data la care Termenii de serviciu au fost modificați, JobExpress va considera că utilizarea dvs. reprezintă acceptarea Termenilor de serviciu actualizați.
Conținut generat de utilizator
Conținutul generat de utilizator (“UGC”) se referă la conținutul adăugat de utilizatori, spre deosebire de conținutul creat de Site. Tot conținutul încărcat pe JobExpress de către utilizatorii noștri (Cumpărători și Vânzători) este Conținut generat de utilizator. JobExpress nu verifică conținutul încărcat/creat de utilizatori pentru adecvare, încălcări ale drepturilor de autor, mărci comerciale, alte drepturi sau încălcări, iar utilizatorul care încarcă/creează un astfel de conținut este singurul responsabil pentru acesta și pentru consecințele utilizării, dezvăluirii, stocării sau transmiterii acestuia. Prin încărcarea sau crearea de conținut pe platforma JobExpress, declarați și garantați că dețineți sau ați obținut toate drepturile, licențele, consimțămintele, permisiunile, puterea și/sau autoritatea, necesare pentru a utiliza și/sau încărca un astfel de conținut și că un astfel de conținut sau utilizarea acestuia pe site nu (a) încalcă sau încalcă drepturile de proprietate intelectuală, de proprietate sau de confidențialitate, de protecție a datelor sau de publicitate ale unei terțe părți; (b) nu încalcă legile, reglementările și convențiile locale, statale, federale și internaționale aplicabile; și/sau (c) nu încalcă niciuna dintre politicile și/sau termenii de serviciu ai dvs. sau ai unei terțe părți. Invităm pe toată lumea să raporteze încălcările împreună cu dovada de proprietate, după caz. Conținutul raportată care încalcă legea poate fi eliminat sau dezactivat.
În plus, JobExpress nu este responsabil pentru conținutul, calitatea sau nivelul de servicii furnizate de către Vânzători (chiar dacă aceștia sunt Vânzători Pro, Vânzători Top Rated, oferă Servicii Promovate sau altfel). Nu oferim nicio garanție cu privire la Servicii, la livrarea acestora, la orice comunicare între Cumpărători și Vânzători și la desenele logo create prin intermediul Logo Maker. Încurajăm utilizatorii să profite de sistemul nostru de rating, de comunitatea noastră și de bunul simț în alegerea serviciilor adecvate.
Prin oferirea unui serviciu, Vânzătorul se angajează că are suficiente permisiuni, drepturi și/sau licențe pentru a furniza, vinde sau revinde serviciul care este oferit pe JobExpress. Vânzătorii care își anunță online serviciul sau designul de logo creat prin intermediul Logo Maker trebuie să respecte legile și termenii de serviciu ai platformei de publicitate sau ai site-ului web relevant utilizat pentru a face publicitate. Nerespectarea acestui lucru poate duce la eliminarea Serviciului sau a Logo Designului din Logo Maker, după caz, și poate duce la suspendarea contului Vânzătorului.
Pentru termeni specifici legați de drepturile de proprietate intelectuală și pentru raportarea reclamațiilor de încălcare a drepturilor de autor (notificări DMCA) sau de încălcare a mărcilor comerciale – vă rugăm să consultați Politica noastră privind reclamațiile de proprietate intelectuală, care face parte integrantă din acești Termeni de serviciu. Rețineți că politica noastră este ca, în circumstanțe adecvate, să dezactivăm și/sau să închidem conturile utilizatorilor care încalcă în mod repetat legea.
Proprietatea
Proprietate și limitări: Atunci când achiziționați un Serviciu pe JobExpress, cu excepția cazului în care se specifică în mod clar altfel pe pagina/descriere a Serviciului Vânzătorului, atunci când lucrarea este livrată și sub rezerva plății, Cumpărătorului i se acordă toate drepturile de proprietate intelectuală, inclusiv, dar fără a se limita la, drepturile de autor asupra lucrării livrate de la Vânzător, iar Vânzătorul renunță la toate drepturile morale aferente. În consecință, Vânzătorul cedează în mod expres Cumpărătorului drepturile de autor asupra lucrării livrate. Orice transfer și cesiune a proprietății intelectuale către Cumpărător este condiționată de plata integrală a Serviciului, iar livrarea nu poate fi utilizată în cazul în care plata este anulată din orice motiv. Pentru înlăturarea oricărui dubiu, în cazul lucrărilor create la comandă (cum ar fi lucrările artistice, lucrările de design, generarea de rapoarte etc.), lucrarea livrată și drepturile de autor ale acesteia sunt proprietatea exclusivă a Cumpărătorului și, la livrare, Vânzătorul este de acord că, prin aceasta, în conformitate cu acești Termeni de serviciu, cedează Cumpărătorului toate drepturile, titlurile și interesele legate de lucrarea livrată. Unele servicii (inclusiv pentru lucrările create la comandă) impun plăți suplimentare (prin intermediul Serviciilor suplimentare) pentru o licență de utilizare comercială. Acest lucru înseamnă că, dacă achiziționați Serviciul pentru uz personal, veți deține toate drepturile de care aveți nevoie pentru o astfel de utilizare și nu veți avea nevoie de Licența de utilizare comercială. Dacă intenționați să îl folosiți contra cost sau în alt mod, sau în orice scop care este direct sau indirect în legătură cu o afacere sau altă întreprindere cu scop lucrativ, va trebui să cumpărați Licența de utilizare comercială prin intermediul unui Serviciu suplimentar și veți avea drepturi mai largi care să acopere utilizarea dvs. comercială.
În cazul serviciilor de voice over, atunci când lucrarea este livrată și sub rezerva plății, cumpărătorul achiziționează drepturile de bază (ceea ce înseamnă că cumpărătorul plătește o taxă unică care îi permite să utilizeze lucrarea pentru totdeauna și în orice scop, cu excepția reclamelor, a spoturilor publicitare la radio, televiziune și internet). Dacă intenționați să folosiți vocea pentru a promova un produs și/sau un serviciu (cu excepția canalelor de marketing plătite), va trebui să achiziționați drepturile comerciale (Buy-Out) prin Service Extra. Dacă intenționați să folosiți vocea din off în spoturi publicitare la radio, televiziune și internet, va trebui să achiziționați drepturile de difuzare complete (Buy-Out) prin intermediul Service Extra. Pentru mai multe informații despre tipurile de buy-out, vă rugăm să citiți mai jos.
În plus, utilizatorii (atât Cumpărătorii, cât și Vânzătorii) sunt de acord că, dacă nu indică în mod explicit contrariul, conținutul pe care utilizatorii îl creează/încarcă în mod voluntar pe JobExpress, inclusiv textele Serviciului, fotografiile, videoclipurile, numele de utilizator, fotografiile utilizatorilor, videoclipurile utilizatorilor și orice alte informații, inclusiv afișarea lucrărilor livrate, pot fi utilizate de JobExpress fără nicio contraprestație în scopuri de marketing și/sau în alte scopuri.
Cumpărare de servicii comerciale Voice Over
Atunci când achiziționați un serviciu de voice over, vânzătorul vă acordă o licență perpetuă, exclusivă, netransferabilă, la nivel mondial, pentru a utiliza voice over-ul achiziționat (cu excepția reclamelor, spoturilor publicitare la radio, televiziune și internet).
Dacă achiziționați drepturi comerciale (Buy-Out) odată cu comanda dvs., pe lângă drepturile de bază, vânzătorul vă acordă o licență de utilizare a voice over-ului în orice scop corporativ, promoțional și în afara difuzării. Scopurile corporative, promoționale și non-radiodifuzare înseamnă orice utilizare legată de afaceri pentru crearea sau promovarea unui profit sau serviciu pentru produse (cu excepția canalelor de marketing plătite), cum ar fi (cu titlu de exemplu): videoclipuri explicative postate pe site-urile web ale companiilor, rețelele sociale sau campaniile de e-mail, cărți audio, intros de podcast și exclude strict orice scop ilegal, imoral sau defăimător.
Prin achiziționarea unor drepturi de difuzare completă (Buy-Out) odată cu comanda dumneavoastră, pe lângă drepturile comerciale, vânzătorul vă acordă o licență pentru difuzare completă, care include “canale plătite” de internet, radio și televiziune, inclusiv (cu titlu de exemplu): reclame de televiziune, reclame radio, radio pe internet și platforme de streaming muzical/video, și exclude strict orice scop ilegal, imoral sau defăimător.
Această Cumpărare este supusă Termenilor de serviciu ai JobExpress. Nu există nicio garanție, expresă sau implicită, la achiziționarea acestei livrări, inclusiv în ceea ce privește adecvarea la un anumit scop. Nici Vânzătorul, nici JobExpress nu vor fi răspunzători pentru orice pretenții sau daune accidentale, indirecte sau de altă natură care decurg din această licență, din livrare sau din utilizarea de către dumneavoastră a livrării.
Licență de utilizare comercială a serviciului
Prin achiziționarea unei .Licențe de utilizare comercială. cu comanda dumneavoastră de servicii, Vânzătorul vă acordă o licență perpetuă, exclusivă, netransferabilă, la nivel mondial, pentru a utiliza livrarea achiziționată în scopuri comerciale permise. Pentru evitarea oricărui dubiu, Vânzătorul își păstrează toate drepturile de proprietate. “Scopuri comerciale permise” înseamnă orice utilizare legată de afaceri, cum ar fi (cu titlu de exemplu) publicitatea, promovarea, crearea de pagini web, integrarea în produse, software sau alte instrumente legate de afaceri etc., și exclude strict orice scop ilegal, imoral sau defăimător. Această licență este supusă Termenilor de utilizare a JobExpress. Nu există nicio garanție, expresă sau implicită, odată cu achiziționarea acestei livrări, inclusiv în ceea ce privește adecvarea la un anumit scop. Nici vânzătorul, nici JobExpress nu vor fi răspunzători pentru orice pretenții sau daune accidentale, indirecte sau de altă natură care decurg din această licență, din livrare sau din utilizarea de către dumneavoastră a livrării.
Renunțarea la garanții
UTILIZAREA DE CĂTRE DVS. A SITE-ULUI, A CONȚINUTULUI ACESTUIA ȘI A ORICĂROR SERVICII SAU ARTICOLE OBȚINUTE PRIN INTERMEDIUL SITE-ULUI SE FACE PE PROPRIUL DVS. RISC. SITE-UL, CONȚINUTUL SĂU ȘI ORICE SERVICII SAU ARTICOLE OBȚINUTE PRIN INTERMEDIUL SITE-ULUI SUNT FURNIZATE “AȘA CUM SUNT” ȘI “AȘA CUM SUNT DISPONIBILE”, FĂRĂ NICIO GARANȚIE DE NICIUN FEL, FIE EA EXPRESĂ SAU IMPLICITĂ. NICI JobExpress, NICI O PERSOANĂ ASOCIATĂ CU JobExpress NU OFERĂ NICI O GARANȚIE SAU DECLARAȚIE CU PRIVIRE LA COMPLETITUDINEA, SECURITATEA, FIABILITATEA, CALITATEA, PRECIZIA SAU DISPONIBILITATEA SITE-ULUI.
CELE DE MAI SUS NU AFECTEAZĂ NICIO GARANȚIE CARE NU POATE FI EXCLUSĂ SAU LIMITATĂ ÎN CONFORMITATE CU LEGISLAȚIA APLICABILĂ.
Traducere automată
Anumite conținuturi generate de utilizatori de pe site au fost traduse pentru confortul dvs. cu ajutorul unui software de traducere realizat de Amazon Translate. S-au depus eforturi rezonabile pentru a oferi o traducere exactă, totuși, nicio traducere automată nu este perfectă și nici nu este menită să înlocuiască traducătorii umani. Astfel de traduceri sunt furnizate ca un serviciu pentru utilizatorii Site-ului și sunt furnizate “așa cum sunt”. Nu se oferă nicio garanție de niciun fel, explicită sau implicită, în ceea ce privește acuratețea, fiabilitatea sau corectitudinea acestor traduceri efectuate din limba engleză în orice altă limbă. Este posibil ca o parte din conținutul generat de utilizatori (cum ar fi imagini, videoclipuri, Flash etc.) să nu fie tradus cu exactitate sau să nu fie tradus deloc din cauza limitărilor software-ului de traducere.
Textul oficial este versiunea în limba engleză a site-ului. Orice discrepanțe sau diferențe create în traducere nu sunt obligatorii și nu au niciun efect juridic în scopuri de conformitate sau de aplicare a legii. În cazul în care apar întrebări legate de acuratețea informațiilor conținute în conținutul tradus, vă rugăm să consultați versiunea în limba engleză a conținutului, care este versiunea oficială.
Limitarea răspunderii
ÎN NICIUN CAZ, JobExpress, AFILIAȚII SAU LICENȚIATORII, PRESTATORII DE SERVICII, ANGAJAȚII, AGENȚII, OFIȚERII SAU DIRECTORII LOR NU VOR FI RESPONSABILI PENTRU DATORII DE NICI UN FEL, SUB NICI O TEORIE LEGALĂ, CARE REZULTĂ DIN SAU ÎN LEGĂTURĂ CU UTILIZAREA SAU INCAPACITATEA DE A UTILIZA SITE-UL, ORICE SITE-URI WEB LEGATE DE ACESTA, ORICE CONȚINUT DE PE SITE SAU DE PE ASTFEL DE SITE-URI WEB SAU ORICE SERVICII SAU ARTICOLE OBȚINUTE PRIN INTERMEDIUL SITE-ULUI SAU AL ALTOR SITE-URI WEB, INCLUSIV ORICE DAUNE DIRECTE, INDIRECTE, SPECIALE, ACCIDENTALE, INDIRECTE SAU PUNITIVE, INCLUSIV, DAR FĂRĂ A SE LIMITA LA, VĂTĂMĂRI CORPORALE, DURERE ȘI SUFERINȚĂ, SUFERINȚĂ EMOȚIONALĂ, PIERDERI DE VENITURI, PIERDERI DE PROFIT, PIERDERI DE AFACERI SAU ECONOMII ANTICIPATE, PIERDERI DE UTILIZARE, PIERDERI DE BUNĂVOINȚĂ, PIERDERI DE DATE, ȘI INDIFERENT DACĂ SUNT CAUZATE DE DELICT (INCLUSIV NEGLIJENȚĂ), ÎNCĂLCAREA CONTRACTULUI SAU ÎN ALT MOD, CHIAR DACĂ SUNT PREVIZIBILE.
CELE DE MAI SUS NU AFECTEAZĂ NICIO RĂSPUNDERE CARE NU POATE FI EXCLUSĂ SAU LIMITATĂ ÎN TEMEIUL LEGISLAȚIEI APLICABILE.
Termenul .Afiliat. la care se face referire în prezentul document, este o entitate care, direct sau indirect, controlează, sau se află sub controlul, sau este sub control comun cu JobExpress, unde control înseamnă a avea mai mult de cincizeci la sută (50%) din acțiunile cu drept de vot sau alte interese de proprietate sau majoritatea drepturilor de vot ale unei astfel de entități.